Поплаки

Информација за начин на поднесување на поплака

 

Доколку сметате дека во деловниот однос со Банката е повредено некое ваше право, слободно доставете ни поплака.

КАКО ДА НИ ПРАТИТЕ ПОПЛАКА?

Поплака можете да ни доставите преку некој од следните канали на комуникација со Банката:

Експозитура

Писмената поплака доставете ја во некоја од експозитурите на Банката во соодветно поставените кутии за поплаки.

Писмено

По пошта на следната адреса:
Шпаркасе Банка АД Скопје
Одговорно лице за поплаки
ул. Васил Иљоски 14
1000 Скопје

КОРИСНИ ИНФОРМАЦИИ ЗА ПРОЦЕСОТ НА ПОДНЕСУВАЊЕ ПОПЛАКА

1. Наведете ги вашите лични податоци: име и презиме и податоци за контакт.

2. Опишете го проблемот во целост за негово побрзо и поефикасно решавање.

3. Доколку поплаката ја поднесете електронски (преку е-маил или онлајн-образец), ќе добиете автоматска порака дека поплаката е испратена.

4. По поднесувањето на поплаката очекувајте одговор во најкус можен рок, не подолго од 15 работни дена.

5. По разгледувањето на вашиот случај ќе ве информираме за одговорот.

Вашето мислење ни е од драгоцено значење бидејќи задоволството на клиентите е една од клучните цели на Шпаркасе Банка.

Шпаркасе Банка континуирано прави напори да им обезбеди врвна и квалитетна услуга на клиентите и унапредување на корисничкото искуство.