Сакаме да го слушнеме вашето мислење.
Сакаме да знаеме што очекувате од нас.
Сакаме да бидеме подобри!

Ние сме тука за вас и за вашето мислење, искуство, коментари, предлози и пофалби кои ни овозможуваат да се развиваме во вистинската насока и да бидеме сѐ подобри. Ние како ваша банка сакаме секогаш со нас да се чувствувате пријатно и да ви ја дадеме услугата како што вие посакувате.

За да го постигнеме тоа, ве молиме да споделите со нас сѐ што ви се допаѓа и што мислите дека може да биде уште подобро. Сега е вистинското време да ни се обратите. Ве очекуваме!

Изберете го начинот на кој ќе ни го доставите вашите предлози и пофалби.

Онлајн образец

Пополнете го онлајн-образецот и испратете ни го.

E-mail

Испратете ни е-маил на

poplaki@sparkasse.mk

Телефон

Контактирајте нѐ на
02 3200 531 / 02 3200 715

Писмено

на следната адреса:
Шпаркасе Банка Македонија АД Скопје
Одговорно лице за поплаки
ул. Македонија 9-11, 1000 Скопје

Доколку сакате да го искажете вашето незадоволство или да поднесете поплака, ве молиме да ја доставите на следниот линк, бидејќи таа ќе биде разгледана со посебно внимание.